آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» در این پیام که نسخه‌ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: نیروی انسانی ماهر سرمایه کشور ست و کارگران در چهار دهه عمر باعزت انقلاب اسلامی در همه برهه‌ها حضور اثربخش داشته و اینک نیز که کشور در تنگنای اقتصادی ناشی از تحریم‌ها است در سنگر تولید مجاهدت هدفمند خواهند داشت و جهش در تولید را رقم می‌زنند.

 وی اظهار کرده است: کارگران قشر متعهد و زحمتکش نظام اسلامی هستند که خدمات و سودمندی آنان در همه ادوار ثابت شده و همواره با تلاششان به رونق اقتصادی کشور معنا و حرکت بخشیده‌اند.
باروری
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرده است: آسایش خاطر و امنیت شغلی کارگران باید از سوی نهادهای کلان تصمیم‌ساز کشور بیش از پیش مدنظر باشد و می‌طلبد در سایه الگوی اقتصاد مقاومتی و برنامه‌ریزی عملی و اثربخش مبتنی بر باروری ظرفیت های داخلی روز به روز جریان تولید در کشور رونق بیشتری بگیرد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: تلاشگران عرصه کار و تولید گردانندگان چرخ‌های اقتصاد و صنعت کشور هستند و اقشار محتلف در جامعه اسلامی قدر و کرامت این قشر زحمتکش را می‌داند.
وی عنوان کرده است: در سالی که با نام جهش تولید هدفگذاری شده، وظیفه کارگران و فعالان عرصه تولید سنگین‌تر از دیگر اقشار جامعه است و انتظار می‌رود که در سایه تلاش شبانه‌روزی و هدفمنداین قشر ظرفیت‌های تولید کشور شکوفا شده و مشکلات اقتصادی رخت بربندد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرده است: توسعه پایدار، بالا رفتن نرخ بهروری و تولید ناخالص ملی و رشد ارزش افزوده تنها با سرمایه‌گذاری در بخش تولید محقق می شود و بالندگی این بخش نیز وابسته به خدمات کیفی نیروی انسانی ماهر در عرصه تولید است. 

استان مرکزی با ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی بزرگ و کوچک به‌عنوان رکن دوم صنایع مادر تخصصی و قطب چهارم صنعت کشور شهرت دارد و بیش از ۶۵ درصد از جمعیت این استان را کارگران و خانواده آنان شامل می‌شوند.

۱۲ اردیبهشت در تقویم کشور عنوان روز کار و کارگر را دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.