سرهنگ «حجت الله دستجانی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: این اقدام در راستای حمایت از کسبه آسیب دیده از کرونا انجام شد و بدین ترتیب مستاجران غرفه های متعلق به سپاه نصف مبلغ اجاره را برای ماههای اسفند و فروردین پرداخت خواهند کرد.

وی گفت: سپاه و گروههای جهادی و بسیجی ساوه در ایام شیوع کرونا با جدیت پای کار بودند و در اموری چون تولید ماسک، شیلد و لباس محافظتی مخصوص کادر درمانی و بیماران نقش آفرینی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه اظهار داشت: گروههای جهادی و مردمی در دوران شیوع کرونا تاکنون ۴۰ هزار ماسک، یک هزار دست لباس محافظ و ۱۰۰ عدد شیلد محافظ صورت تولید کرده اند.

وی افزود: این اقلام تولیدی در میان اقشار محروم شهری و مناطق روستایی و نیز کادر درمانی و بیماران بستری در بیمارستان های شهر ساوه توزیع شده است.

وی همچنین ضدعفونی معابر شهری و روستاها توسط گروههای بسیجی ساوه را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و افزود:‌ این فعالیت ها با شناسایی مناطق پرخطر از حیث شیوع کرونا در دستور کار قرار گرفته و همچنان ادامه دارد.

بر اساس اعلام روز شنبه سخنگوی وزارت بهداشت تاکنون ۸۰ هزار و ۸۶۸ نفر در کشور به کرونا مبتلا شده اند و ۵۵ هزار و ۹۸۷ بیمار نیز با فعالیت های مراقبتی و درمانی، بهبود و از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.