ابراهیم پوراسماعیل روز سه‌شنبه در جمع اصحاب رسانه، افزود: ۲۰۰ دانشجود در قالب ۱۸ گروه جهادی در کارگاه‌های تولید ماسک دانشگاه‌های استان مرکزی فعالیت می‌کنند.
وی ادامه داد: ظرفیت تولید ماسک در کارگاه‌های دانشجویی چشمگیر است و در روزهای گذشته بیش از ۴۰ هزار عدد ماسک در این کارگاه‌ها تولید و در استان توزیع شده است.
مسوول بسیج دانشجویی استان مرکزی اظهار داشت: دانشجویان بسیجی تاکنون بیش از ۱۵ محله از شهر اراک را به طور مستمر ضدعفونی کردند و همچنین بیمارستان ولیعصر(عج) اراک نیز سه نوبت در روز ضدعفونی می‌شود و در گندزدایی سایر دنشگاه های استان نیز مشارکت فعال دارند.

پوراسماعیل اضافه کرد: به منظور تأمین بخشی از نیازهای معیشتی افرادی که در کرونا آسیب دیده اند، ۴۰۰ بسته معیشتی پیش‌بینی شده که در مناطق حاشیه‌نشین شهر اراک توزیع شده است.

وی اظهار داشت: یک کارگاه تولید دستکش با ظرفیت روزانه ۴ هزار دستکش در یکی از دانشگاه‌های استان راه‌اندازی شده و یک کارگاه تولید شیلد نیز به راه افتاده و تاکنون ۶ هزار شیلد تولید شده است.

۴۵۰ گروه جهادی در استان مرکزی سازماندهی شده است.

به گزارش ایرنا،  تاکنون ۷۴ هزار و ۸۷۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۹۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۴ هزار و ۶۸۳ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.