امید محترمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در مجموع ۹ هزار جهادگر بسیجی استان در قالب قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا ویروس، از ابتدای شیوع این بیماری در استان در بحث گندزدایی، تولید ماسک، غربالگری، مرزبانی زیستی، آموزش و… ورود پیدا کرده اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: در حال حاضر گروه‌های جهادی استان مرکزی در ۶۰ کارگاه تولید ماسک مشغول به فعالیت هستند و تاکنون در مجموع ۶۰۰ هزار عدد ماسک توسط آن‌ها تولید شده است.

محترمی ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر تولید ماسک، تولید گان (لباس مخصوص پزشکان و پرستاران) و البسه ایزوله و دستکش یک بار مصرف نیز توسط گروه‌های جهادی در استان مرکزی انجام می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: تولید روزانه ۱۰ هزار دست لباس ایزوله و ۵ هزار جفت دستکش یک بار مصرف توسط جهادگران استان مرکزی تا زمان غلبه بر شیوع این بیماری ادامه دارد.

وی عنوان کرد: در همین رابطه آموزش و آگاه سازی اهالی شهر و روستای استان نسبت به این بیماری توسط جهادگران به طور پیوسته در حال انجام است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: هم اکنون ۲۵ نفر از اعضای گروه‌های جهادی مهاجر برای کمک رسانی به جامعه پزشکی در بیمارستان آیت الله خوانساری اراک که مرکز درمان بیماران کرونا است، در بخش‌های مختلف از قبیل پذیرش و … در حال ارائه خدمات هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.