جواد حسنی روز چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان مرکزی افزود: این میزان تولید ماسک در این استان از سوی واحد تولیدی الهام طب زرندبه و تعداد زیادی واحدهای صنفی تولید می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر واحدهای تولیدی صنفی استان مرکزی، روزانه تعداد قابل توجهی ماسک از سوی گروه‌های جهادی تولید و در نقاط مختلف استان توزیع می‌شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: روزانه بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر الکل با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در نقاط مختلف این استان توزیع می‌شود و  امکان پشتیبانی از  استان‌های همجوار نیز در این خصوص  وجود دارد.

حسنی در خصوص توزیع میوه شب عید در استان مرکزی نیز گفت: یک‌هزار تن پرتغال و ۵۰۰ تن سیب برای تامین میوه شب عید مردم استان مرکزی ذخیره‌سازی شد که اکنون توزیع و حدود ۲۰‌تن سیب باقی‌مانده که از طریق ۶ غرفه در حال توزیع است.

وی بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان و افزایش مصرف قند و شکر تمهیدات لازم برای تامین و توزیع این کالاها با نظارت گسترده اندیشیده شده است.

سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: هیچ مشکلی در خصوص عرضه کالا در این استان وجود ندارد و تنها شمار محدودی کالای وارداتی به لحاظ افزایش نرخ ارز با افزایش قیمت توزیع می‌شود که در حال رسیدگی است.

کالاهای اساسی استان مرکزی در یکصد فروشگاه با نظارت دستگاه‌های مسوول توزیع می‌شود.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.