سرهنگ« نعمت الله نجفی » روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روزانه یک‌هزار عدد ماسک در هشت کارگاه جهادی  محلات تولید و توزیع می شود.

وی با اشاره به اهمیت غربالگری در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ادامه داد: سپاه محلات به‌منظور اجرای طرح غربالگری در این شهرستان تاکنون ۴۰۰ بسیجی را به ساماندهی و سازماندهی کرده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات بیان کرد:  پس از شیوع ویروس کرونا  در کشور ناحیه مقاومت بسیج محلات به‌صورت خودجوش و با استفاده از امکانات جنگ نوین اقدام به رفع آلودگی معابر و خیابان‌های اصلی شهرستان کرد.
سرهنگ نجفی تلاش برای رفع آلودگی  خیابان‌ها با به‌کارگیری تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین جنگ نوین و ضد عفونی کردن کوچه‌های باریک رااز سوی پایگاه‌های مقاومت و با استفاده از امکانات سبک مانند پمپ دستی  از دیگر اقدامات سپاه محلات بیان کرد.
وی افزود: تاکنون ۱۵۰ بسته معیشتی از سوی بسیجیان محلات در میان افراد نیازمند توزیع شده و تهیه ۱۰۰ بسته معیشتی دیگر در دستور کار این نهاد انقلابی قرار دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات با اشاره به توزیع یک‌هزار بطری الکل دراین شهرستان اظهار داشت: حوزه‌های مقاومت بسیج و گردان پیاده یازهرا (س) شهرستان به‌صورت شبانه‌روزی به کادر درمانی درمانگاه‌ها کمک‌رسانی می‌کنند.
سرهنگ نجفی گفت: بسیجیان با برپایی ایستگاه‌های بازرسی در ورودی‌های شهرستان‌ با همکاری نیروی انتظامی و هلال احمر با توزیع اقلام بهداشتی و بروشورهای آموزشی و غربالگری و تب سنجی دیگر دستگاه ها را درمبارزه با بیماری کووید ۱۹ کمک می کنند.
نخستین مورد مثبت ویروس کرونا اسفندماه سال ۹۸ پس از قم، در اراک به ثبت رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.