به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی روز یکشنبه در حاشیه بازدید استانداری مرکزی از کارگاه‌های تولیدی ماسک در اراک، اظهار داشت: امروز در کارگاه‌های تولیدی بحث انسجام و فرهنگ بسیجی جریان دارد که در امت اسلامی نهادینه شده است.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی استان یک روز جنگ، یک روز در مواجهه با سیل و زلزله برای کمک به مردم حضور داشتند و امروز در مقابله با ویروس کرونا که سلامتی مردم را تهدید می‌کند، تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: این حرکت‌های جهادی جلوه‌ای از ایثارگری امت اسلامی در بخش‌های مختلف است که خوشبختانه همه افراد در این حوزه پای کار هستند و با توکل به خدا این ویروس شکست خواهد خورد و در این عرصه نیز به پیروزی دست پیدا خواهیم کرد.

سردار کریمی بیان داشت: گروه‌های جهادی تاکنون نزدیک به ۳۰۰ هزار ماسک تولید کردند و از ۱۳ هزار نفر سازماندهی شده برای کارهای جهادی تاکنون ۹ هزار نفر در بخش‌های مختلف به کار گرفته شدند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: روزانه ۲۵ الی ۳۰ هزار عدد ماسک توسط نیروهای جهادی استان تولید می‌شود و البته بسته‌های ضدعفونی نیز به همین میزان تهیه و در بین مردم توزیع می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.