« مهدی لعل‌بار » روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یک واحد اقامتی در آب‌گرم محلات و ۲ خانه‌مسافر بدون پروانه در این شهرستان به‌دلیل پذیرش مسافر در زمان شیوع ویروس کرونا مهر و موم شدند.
وی اظهار داشت: مراکز اقامتی در شهر و منطقه آب ‌رم و خانه های مسافر محلات همکاری خوبی با مسئولان این شهرستان برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا دارند و به ۶ واحد در روزهای نخست شیوع  این بیماری تذکر داده شده است.
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری محلات گفت: براساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا پذیرش مسافر در مراکز اقامتی ممنوع است و کسانی که این دستور را نادیده بگیرند باآنان برخورد  قانونی می شود.
لعل‌بار ادامه داد: هر سال در تعطیلات نوروز  بیش از ۱۰۰ هزار مسافر و گردشگر با حضور و اقامت از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی این شهرستان دیدن می‌کردند و از هموطنان انتظار می‌رود پس از شکست ویروس کرونا به محلات شهر گل ایران سفر کنند.
وی تصریح کرد: ۲ هتل، یک واحد اقامتی، ۶۰ واحد اقامتی در آب گرم و ۵۰ خانه مسافر در محلات فعالیت دارند.
چشمه های آبگرم، باغات گل و سرچشمه محلات در زمره پر بازدید کننده ترین جاذبه‌های طبیعی در سطح استان مرکزی هستند و در ایام تعطیلات روزانه بیش از ۱۵ هزار نفر گردشگر از این اماکن بازدید می‌کنند.
شهرستان محلات واقع در جنوب استان مرکزی دارای ۵۵ هزار نفر جمعیت است که از نظر جغرافیایی در جنوب غربی تهران و در فاصله ۲۶۲ کیلومتری آن قرار گرفته است.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.