سید «علی آقازاده » روز شنبه در نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در اراک افزود: محدودیت تردد در راستای ادامه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی همزمان با سراسر کشور در این استان از ساعت ۲۴ دیشب (جمعه) آغاز شده و در این مدت با نتایج مناسبی همراه بوده است.

وی بیان کرد: میزان تردد در استان مرکزی در ۲۴ ساعت گذشته نسبت به روز قبل از آن ۱۰ درصد کمتر شده که بیانگر توجه بیشتر مردم و نظارت دقیق مسوولان امر است.

استاندار مرکزی ادامه داد: محدودیت‌های ترافیکی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه بیش از هر زمان دیگری شدت می گیرد و ممنوعیت تردد خودروها از درب منزل است و با رانندگانی که به این مهم توجه نکنند، برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

آقازاده عنوان کرد: مردم استان مرکزی تاکنون همکاری خوبی در اجرای طرح‌های مقابله‌ای با شیوع ویروس کرونا داشته‌اند و باید این همکاری‌ها روز به روز بیشتر شود.

وی گفت: تیمی متشکل از فرماندار اراک، رییس پلیس راهور، نیروی انتظامی و اتاق اصناف اراک از عصر امروز (شنبه) وظیفه ساماندهی و نظارت دقیق بر فعالیت میوه فروشان دارند و با افرادی که موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند، برخورد جدی صورت گیرد.

استاندار مرکزی اضافه کرد: شرایط استان مرکزی در مقابله با ویروس کرونا نسبت به هفته گذشته بهتر شده و به طور قطع اگر همکاری مردم بیشتر شود این شرایط روز به روز بهتر و به زودی می‌توانیم کرونا را شکست دهیم.

آقازاده بیان کرد: تاکنون بیش از ۶۶ درصد از جمعیت یک میلیون و ۴۳۰ هزار نفری استان مرکزی غربالگری سلامت شده‌اند و امید است این آمار به نزدیک ۱۰۰ درصد در روزهای آینده برسد.

در نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی فرمانداران شهرستان‌های مختلف این استان از طریق ویدئوکنفرانس آخرین وضعیت و اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا درشهرستان خود را گزارش دادند.

تاکنون یک‌هزار و ۵۰ نفر در استان مرکزی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ۸۰ نفر از آنها جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.