«جواد داودی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کمک‌ها در قالب صدقات، زکات، اکرام ایتام و محسنین، نذر و قربانی، جشن نیکوکاری، پرداخت هزینه های درمان، مسکن، معیشت و تحصیل نیازمندان بوده است.  
وی ادامه داد: مردم نیکوکار خمین ۱۳ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری پارسال به نیازمندان این شهرستان کمک کردند که نسبت به مبالغ اعطایی دوره قبل ۱۰۰ درصد رشد داشته است.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمین بیان کرد: ۲ میلیارد ریال از کمک‌های مردم شهرستان در جشن نیکوکاری نقدی و بقیه در قالب اهدای سبد کالا بوده است.
داودی گفت: پنج میلیارد ریال از این کمک‌ها در خمین از سوی ۶ مرکز نیکوکاری زیرمجموعه کمیته امداد  در محله‌ها جمع آوری و توزیع شد و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز با مشارکت موسسات خیریه بوده است. 
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین گفت: جشن نیکوکاری با هدف حمایت از دانش آموزان بی‌بضاعت و نیازمند در اسفندماه هرسال برگزار می‌شود و به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامت مردم، امسال این جشن به‌صورت غیرحضوری در شهرستان برگزار شد.
داودی افزود: شهروندان نیک اندیش این شهرستان کمک‌های خود را از  طریق واریز حساب به‌صورت غیرحضوری و الکترونیکی به کمیته امداد اهدا کردند.
خمین در جنوب استان مرکزی دارای ۱۰۵ هزار نفر جمعیت است که پنج هزار و۱۰۱ خانوار مستمری بگیر با ۹ هزار و ۶۴۲ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.