به گزارش روز جمعه پایگاه خبری پلیس،  سرهنگ محمد عقیل سلگی افزود: طرح نظارت بر واحدهای صنفی در اجرای مصوبات کمیته پدافند زیستی به صورت مستمر در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس شهرستان قرار گرفته است.
وی ادامه داد: تیم‌های مشترک پلیس و کارشناسان بهداشت روز گذشته در بازدید از واحدهای صنفی، تعدادی واحد متخلف شامل رستوران و سفره‌خانه را شناسایی و مهر و موم کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شازند از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کرونا، ویروس شایعی است که هرسال زمستان با علایم سرماخوردگی مشاهده می‌شد، اما از سال ۲۰۰۲ این ویروس جهش ژنتیکی داشته و ابتدا خود را با بیماری سارس، پس از آن مرس و در حال حاضر به شکل کووید ۱۹ نشان داده  که با دوره نهفتگی ۲ تا ۱۴ روز و با تظاهراتی نظیر تب بالا، سرفه، تنگی نفس، سردرد و گاهی با  اسهال و استفراغ همراه است.

براساس آخرین آمار ۹۸۷ نفر تا کنون در استان مرکزی به بیماری ناشی از ویروس کرونا مبتلا شده اند.

 شهرستان شازند از توابع استان مرکزی در ۳۳ کیلومتری جنوب غربی اراک واقع شده است و در این منطقه بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می کند.

۲۰کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیسی کشف شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز از کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های مرکزی و فارس خبر داد.

سرهنگ یوسف سپهوند افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی در انجام تحقیقاتی جامع از  جابه‌جایی مقادیری قابل توجه مواد مخدر توسط چهار توزیع کننده به استان های مرکزی کشور مطلع شدند.

وی ادامه داد: زمانی که این افراد در حال جابه‌جایی مواد مخدر با ۲ دستگاه خودروی سواری بودند شناسایی و برنامه ریزی عملیاتی دستگیری آنان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس آغاز شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: در این عملیات مشترک در یکی از جاده‌های مواصلاتی استان فارس خودروها متوقف  این مقدار هروئین که به شکل ماهرانه‌ای در یکی از خودروها جاساز شده بود، کشف شد.

سرهنگ سپهوند خاطر نشان کرد: سرنشینان خودروها در این عملیات دستگیر و برای برخورد قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.