سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بعد از  غربالگری این افراد، ۲۴۹ مورد به بیمارستان‌های نقاط مختلف استان اعزام شدند.

وی ادامه داد: هفت مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی سپاه روح‌الله استان مرکزی برای ارائه خدمات به خصوص در حوزه آزمایشگاه آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: بیش از ۶۰ سالن ورزشی برای پذیرش احتمالی بیماران کرونایی تجهیز شدند و اکنون ۲ نقاهتگاه ویژه خواهران و برادران در شهر اراک و سه مورد دیگر در ساوه،خمین و محلات آماده پذیرش بیماران برای گذراندن دوران نقاهت هستند.
سردار کریمی با بیان اینکه مراقبت از خانواده های معظم شهدا از برنامه‌های اولویت دار سپاه روح‌الله در مقوله ویروس کرونا است، بیان کرد: ۷۰۰ بسته بهداشتی ویژه بین خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و افراد پرخطر از جمله مادران باردار، شیرده و بیماران خاص توزیع شده است.
وی افزود: ۱۵ کانون بسیج جامعه پزشکی در سطح استان مرکزی ساماندهی شده‌اند که در کنار دانشگاه علوم پزشکی به مبتلایان ویروس کرونا خدمت‌رسانی می‌کنند.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: ۴۹ کارگاه تولید ماسک از سوی بسیج سازندگی سپاه روح‌الله در نقاط مختلف استان تجهیز شده که تا کنون بیش از ۲۷۰ هزار ماسک تولید و در نقاط محروم استان توزیع کرده است.
سردار کریمی بیان کرد: ۶ هزار و ۵۰۰ جهادگر در قالب ۱۵۸ گروه جهادی در ضدعفونی کردن و گندزدایی استان مرکزی فعالیت می‌کنند که تا کنون چهار هزار و ۸۰۰ مکان عمومی و چهار هزار و ۶۰۰ معبر و خیابان از سوی این افراد ضدعفونی شده است.
وی افزود: توزیع ۱۵۵ هزار بسته بهداشتی، ۳۴۰ هزار لیتر ماده ضد عفونی کننده، ۱۱ هزار بروشور آگاهی بخشی، ارایه آموزش به ۹۰ هزار نفر و توزیع ۳۴۰ هزار بسته معیشتی از دیگر فعالیت‌های سپاه روح‌الله استان مرکزی در مقابله با گسترش ویروس کرونا است.
براساس آخرین آمار ۹۴۰‌نفر در استان مرکزی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.