رضا مرادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی روزهای پنجشنبه هفتم و جمعه هشتم فروردین ماه جاری، با عبور امواج کم دامنه ناپایدار و ناپایداری‌های همرفتی در استان مرکزی، شاهد بروز رگبار پراکنده باران و رعد و برق خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: همچنین پیش بینی می‌شود در برخی نقاط استان طی این دو روز با بارش تگرگ مواجه شویم و در مدت مذکور پدیده دیگر جوی در استان، وزش باد اغلب در ساعات بعدازظهر و اوایل شب خواهد بود.

مرادی بیان کرد: این ناپایداری‌های جوی از اوایل روز پنجشنبه آغاز می‌شود و تا اواخر روز جمعه نیز ادامه خواهد داشت و تقریباً تمام نقاط استان از این وضعیت جوی متأثر خواهند شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان مرکزی خاطر نشان کرد: با توجه به فعالیت این سامانه ناپایدار و احتمال بروز رگبارهای شدید فصلی ممکن است در برخی نقاط استان شاهد آب گرفتگی معابر و ایجاد روان آب باشیم بنابراین نیاز است که هم به دلیل احتمال ایجاد روان آب و لغزندگی جاده‌ها و هم رعد و برق، رعایت موارد احتیاطی لازم از سوی مردم مدنظر قرار گیرد؛ از جمله اینکه در تردد جاده‌ای ایمنی رعایت شود و به دلیل وقوع رعد و برق، از رفتن به مناطق مرتفع خودداری گردد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.