«سعید فرخی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان تسهیلات به ۲ هزار و ۱۳۶ واحد تولیدی استان مرکزی اعطا شده است.

وی بیان کرد: سهم تعیین شده استان مرکزی در تسهیلات رونق تولید، ۱۲ هزار میلیارد ریال بود که بیش از ۶۰ درصد بالاتر از سهم ابلاغی پرداخت شده است.
 معاون امور اقتصادی استانداری مرکزی ادامه داد: در حوزه تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه نیز به ۳۲ واحد تولیدی استان، ۲ هزار و ۹۵۱ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
فرخی اظهار داشت: استان مرکزی در حوزه تسهیلات رونق تولید و تبصره ۱۸ قانون بودجه رتبه سوم کشور را کرده که در حوزه تسهیلات رونق تولید پس از استان‌های تهران و البرز و در حوزه تبصره ۱۸ قانون بودجه پس از استان‌های اصفهان و البرز قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی افزود: بانک‌های صادرات، ملی و ملت به ترتیب بیشترین میزان پرداختی تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان را برعهده داشته اند و در تسهیلات تبصره ۱۸ نیز بانک‌های صنعت و معدن ، آینده و تجارت بیشترین پرداختی را داشته اند.
استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است و در این خطه حدود سه هزار واحد صنعتی بزرگ، متوسط و کوچک حیات اقتصادی دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.