دکتر«محسن شانقی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲۷ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم عسل امسال در قالب ۲ محموله با نظارت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی به خارج از کشور صادر شد که صادرات این محصول در مدت مشابه سال گذشته ۱۱ هزار کیلوگرم بود.

وی ادامه داد: ۹۹۴ هزار کیلوگرم تخم‌مرغ خوراکی نیز از ابتدای سال جاری تاکنون در قالب ۴۹ محموله با نظارت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی به خارج از کشور صادر شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش دارد.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۵۰ هزار قطعه پولت تخم‌گذار نیز امسال در قالب ۶ محموله به خارج از کشور صادر شد که نسبت به مدت مشابه ۱۰۰ درصد افزایش یافته‌است.

شانقی افزود: ۲۷۱ هزار و ۲۱۰ قطعه انواع آبزیان زینتی نیز در این مدت در قالب ۳۳ محموله با نظارت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی به خارج از کشور صادر شده‌است.

وی ادامه داد: ۹۶ هزار کیلوگرم خوراک و مکمل طیور در قالب چهار محموله و ۱۴ قلاده سگ نیز امسال با نظارت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی به خارج از کشور صادر شد.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۴۵ هزار کیلوگرم گوشت منجمد نیز امسال با نظارت این اداره کل به کشورهای اطراف صادر شده‌است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.