زهرا امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا در استان بانوان سرپرست خانواده تحت پوشش بهزیستی استان به منظور تأمین ماسک و البسه ایزوله بیمارستانی برای کادر درمانی و بیماران کرونایی در اقدامی جهادی و خود جوش به دوخت این اقلام پرداخته اند.

وی ادامه داد: یک تعاونی غیر دولتی متشکل از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی شازند که تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان فعالیت می‌کند، بنا به اعلام نیاز بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان شازند به البسه ایزوله بیمارستانی برای پزشکان و پرستاران در اقدامی خدا پسندانه به تولید این پوشاک پرداخته است.

وی ادامه داد: پارچه‌های برش زده این البسه ایزوله توسط بیمارستان تأمین اجتماعی در اختیار ۸ نفر از بانوان این تعاونی قرار می‌گیرد و پس از دوخت به این مرکز درمانی تحویل داده می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: سفارش این مرحله دوخت ۳۰۰ دست از این البسه است و پس از پایان دوخت ماسک‌های پارچه‌ای آغاز می‌شود.

امینی بیان کرد: البته این گروه از سپاه هم برای دوخت لباس ایزوله سفارش گرفته که قرار است به سراسر استان ارسال شود.

وی عنوان کرد: ۷ نفر از بانوان سرپرست خانوار و معلولین شنوایی تحت پوشش بهزیستی شهرستان خمین نیز در راستای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا با تأمین پارچه از سوی خیرین روزانه ۴۰۰ عدد ماسک بهداشتی تولید می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: این ماسک‌ها در مراکز نگهداری و بین مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان خمین توزیع می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.