«احمد مرزبان» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن از پنجشنبه تا ساعت ۲۴ روز جمعه فرصت داشتند تا در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی Tem.mrud.ir  مراجعه و یا از  طریق سامانه پیامکی ثبت‌نام کنند.

وی اظهار داشت: برای  رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیان استان که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را نداشتند از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار به  سر شماره  ۳۰۰۰۷۳۶۴۰  نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کردند.

مرزبان افزود: ثبت‌نام نهایی از این متقاضیان پس از رفع بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی، از طریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس (tem.mrud.ir) انجام می‌شود.

وی، تأهل و یا سرپرست خانوار بودن، زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن، دارای حداقل پنج سال سابقه سکونت سال‌های اخیر در شهر مورد تقاضا، سابقه سکونت حداقل  پنج سال در شهر جدید مورد تقاضا و یا در شهر مادر، نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی (نظیر چک برگشتی، تسهیلات معوقه) و توانایی تأمین هزینه ساخت مسکن (مازاد بر تسهیلات بانکی) را از شرایط ثبت‌نام عنوان کرد.

۶ هزار و ۵۰۰ متقاضی در مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.