«علی زندی‌فر» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یک هزار و ۴۸۹ مسافر در اسفندماه امسال با ناوگان حمل و نقل عمومی استان مرکزی به نقاط مختلف کشور جابه جا شده است که این تعداد نسبت به بهمن ماه کاهش قابل ملاحظه‌ای دارد

وی از کاهش ۲۰ درصدی تعداد سفرهای حمل و نقل عمومی استان مرکزی در این مدت خبرداد و ادامه داد: ۲۲۵ سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان از ابتدای اسفندماه تاکنون انجام شد که تعداد این سفرها در مدت مشابه ماه گذشته ۲۸۰ سفر بوده‌است.

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: یک میلیون و ۳۹۱ هزار و ۳۹۸ تن بار در این مدت از مقصد این استان توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به نقاط مختلف کشور حمل شد که نسبت به ماه گذشته ۱۲ و ۱۱ صدم درصد افزایش یافته‌است.

زندی‌فر با بیان اینکه یک میلیون و ۲۴۱ هزار و ۴۷ تن بار در بهمن ماه امسال با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به نقاط مختلف کشور حمل شد، اظهار داشت: ۸۳ هزار و ۴۶۵ بارنامه در اسفندماه امسال برای حمل این میزان بار در استان مرکزی صادر شد که نسبت به مدت مشابه ماه گذشته ۱۴ درصد افزایش داشته‌است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی افزود: ۷۳ هزار و ۳۶۸ بارنامه در  بهمن ماه برای حمل بار با ناوگان حمل و نقل جاده ای استان مرکزی صادر شده  و   بیشترین بار جابه جا شده از استان مرکزی به استان‌های تهران، اصفهان، خوزستان، قم، لرستان و همدان بوده است.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه‌های روستایی تشکیل داده است.
روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از جاده‌های استان مرکزی تردد می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.