خلیل نجفی نظام آبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هر ساله در راهپیمایی با شکوه اربعین امام حسین (ع) موکب داران استان مرکزی به زائرین مسیر راهپیمایی اربعین خدمت رسانی می‌کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی افزود: امسال با توجه به درگیر شدن کشور و به ویژه استان مرکزی با بیماری کرونا موکب داران استان مرکزی همانند حضور در مواقع سیل و زلزله این بار نیز علی وار برای مقابله با این ویروس دست به کار شدند و به صورت داوطلبانه در حال انجام اقداماتی از قبیل ضدعفونی کردن شهرها و تولید ماسک بهداشتی هستند.

وی بیان کرد: تاکنون موکب داران چهار موکب استان از قبیل موکب شباب الزینب شهرستان ساوه، موکب ستاد بازسازی عتبات ساوه، موکب خاوه اردهال دلیجان و یک موکب از اراک در مقابله با این ویروس با مردم همراهی کرده اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی افزود: موکب شباب الزینب ساوه با همکاری شهرداری هر شب برای ضدعفونی کردن شهر، معابر و… اقدام می‌کند.

نجفی بیان داشت: همچنین واحد خواهران موکب ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ساوه با اهدای پارچه از سوی خیرین روزانه سه الی چهار هزار ماسک با رعایت ضوابط بهداشتی تولید می‌کند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی افزود: موکب داران موکب خاوه اردهال دلیجان با همکاری یک هیأت روزانه ۲۵۰۰ عدد ماسک بهداشتی تولید می‌کند.

نجفی گفت: موکب الزهرا (س) اراک نیز با اهدای پارچه از سوی خیرین به تولید روزانه دو هزار عدد ماسک بهداشتی اقدام می‌کند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی یادآور شد: با وجود نیاز روز افزون مردم به ماسک تمامی موکب داران استان باید در این اقدام جهادی پای کار باشند و به تولید ماسک و عرضه آن به مردم بپردازند تا بتوان از این مرحله سخت با موفقیت عبور کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.