«امید محترمی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ظرفیت تولید روزانه بیش از ۱۰ هزار عدد ماسک در کارگاه‌های بسیج سازندگی استان وجود دارد که در صورت افزایش نیرو و مواد اولیه، این میزان تولید روند افزایشی خواهد داشت.

وی ادامه داد: ماسک‌های تولید شده در کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی به مراکز بهداشت استان انتقال و پس از ضدعفونی با دستگاه‌های ویژه به صورت رایگان در روستاها و مناطق حاشیه‌ای و محروم شهرهای استان توزیع می‌شود.

مسوول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه بیشترین کارگاه‌های تولید ماسک این نهاد در خمین و دلیجان تجهیز شده‌اند، اظهار داشت: بیش از ۲۵۰ نفر در قالب ۲۰ گروه جهادی در این کارگاه‌ها فعالیت می‌کنند.

محترمی اضافه کرد: در طول یک هفته گذشته بیش از ۱۸ هزار بسته بهداشتی حاوی الکل، ماسک و مواد ضد عفونی سطوح به صورت رایگان در مناطق محروم روستایی و شهری استان مرکزی توزیع شده است.

وی اظهار داشت: ۸۵ گروه جهادی در راستای ضدعفونی و گندزادیی مناطق مختلف شهری از قبیل اماکن عمومی، جایگاه‌های سوخت، مراکز خرید و معابر با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا سازماندهی شده است.

در ۲ هفته اخیر ۲۶۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در استان مرکزی شناسایی شده و مراحل درمانی برای آنان دنبال شده که ۲۱ مورد بهبودی کامل پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.