به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، سردار «حسن مفخمی شهرستانی» افزود: در این مدت، ۲۳۴ قاچاقچی و ۱۲ هزار و ۸۰۰ معتاد نیز دستگیر شده‌اند.

وی بیان کرد: دستگیری سه هزار و ۱۰۶ خرده فروش موادمخدر و متلاشی شدن ۱۸ باند از دیگر توفیقات در این حوزه است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: طرح‌ریزی عملیاتی پلیس در مبارزه هدفمند و اثرگذار در گسترش موادمخدر یکی از مهم‌ترین راهبردهایی است که در حوزه مقابله و فراتر از مسوولیت‌های سازمانی در مقوله فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی عمومی باجدیت دنبال می‌شود.
 

ماموران بهداشتی در امور خدماتی ملزم به ارایه کارت شناسایی هستند

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا  و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در پیشگیری از گسترش این بیماری، ‌کارکنان سازمانهای متولی سلامت و بهداشت برای ارایه خدمات بهداشتی به مردم باید کارت شناسایی خود را ارایه دهند. 
سرهنگ "شهرام امیریان" افزود: در روزهای اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، طرح‌ها و برنامه‌ های مختلفی از سوی دستگاههای متولی سلامت و بهداشت در حال اجرا است و در صورتیکه کارکنان این دستگاه‌ها به مردم مراجعه کنند باید از آنها مدارک شناسایی درخواست شود و در صورت نیاز، هویت آنان از طریق دستگاه‌های مربوطه پیگیری شود.
وی با قدردانی از زحمات تمام پزشکان، پرستاران و فعالان حوزه سلامت ادامه داد: نیروی انتظامی تامرتفع شدن این اپیدمی، آماده همکاری با تمام سازمانها و دستگاهها است و شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک می‌توانند موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ و در تمام ساعات شبانه روز به پلیس گزارش دهند.

کشف ۲ هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق در استان مرکزی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز گفت: ۲ هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق در عملیات‌های روز گذشته (جمعه) پلیس این استان کشف و ضبط شده است.

سرهنگ «محمود خلجی» افزود: این میزان سوخت قاچاق در شهرستان‌های کمیجان و شازند از ۲ دستگاه خودروی کامیون و نیسان به دست آمده و متهمان دستگیر شده در این راستا با تشکیل پرونده به مقام‌های قضایی معرفی شدند.

هفت واحد صنفی متخلف در اراک مهر و موم شد 

رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی هم گفت: هفت واحد صنفی متخلف در راستای تشدید طرحهای نظارت بر واحدهای صنفی با رویکرد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اراک مهر و موم شده است.

سرهنگ «جعفر پرویزی» افزود: ۳۵ واحد صنفی دیگر در این شهرستان نیز تذکر، تعهد و اخطار مهر و موم دریافت کرده‌اند.

وی بیان کرد: نظارت بر واحدهای صنفی به صورت ویژه و مستمر دنبال می‌شود و انتظار است متصدیان صنوف به صورت کامل به مقررات ابلاغی در خصوص پیشگیری و کاهش شیوع کرونا  توجه داشته باشند و مردم نیز در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف، موضوع را برای بررسی به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.