به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده عصر سه شنبه در نشست ستاد بحران استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: در طول ۲۴ ساعت گذشته به طور متوسط ۵۰ میلیمتر بارندگی را در سطح استان شاهد بودیم.

وی ادامه داد: امیدواریم تا ۱۲ ساعت آینده یعنی صبح روز چهارشنبه میزان بارندگی به ۵۰ میلیمتر برسد که در مجموع ۱۰۰ میلیمتر بارندگی را از این جبهه هوا در استان شاهد خواهیم بود.

استاندار مرکزی گفت: با توجه به تدابیر اتخاذ شده از قبیل لایروبی رودخانه‌ها، سرکشی از بندها و سدهای خاکی تاکنون هیچ نوع حادثه، مشکل و خسارتی در سطح استان گزارش نشده است البته در صورت تداوم بارندگی‌ها میزان جذب آب به حد اشباع رسیده و آب روان می‌شود و روان آب‌ها ممکن است از این ساعت تا پایان بارندگی‌ها مشکلاتی را ایجاد کند.

آقازاده افزود: در صورت راه افتادن روان آب‌ها و به وجود آمدن مشکل سیلاب در بعضی از نقاط استان هم، می‌توان با برنامه ریزی مناسب و آمادگی‌های لازم آن را برطرف ساخت.

استاندار مرکزی گفت: ستاد بحران استان و فرمانداران در شهرستان‌ها از صد درصد آمادگی لازم در مواجهه با خطرات احتمالی ناشی از بارندگی‌های اخیر برخوردار هستند و تمامی ماشین آلات و تجهیزات در حال آماده سازی برای خدمت رسانی به موقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1365229
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.