سعید رضا شاه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در سطح استان ۲۱ مرکز آموزش فنی و حرفه ای و ۲۸۹ آموزشگاه و مؤسسات آزاد وجود دارد که ۲۰۰ مرکز آن فعال می‌باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی ادامه داد: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با معاونت سیاسی امنیتی استانداری و شورای تأمین استان مقرر شد، هر زمانی نیاز باشد به منظور جلوگیری و کنترل ویروس کرونا نسبت به تعطیلی مدارس، مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و… اقدام شود که این تصمیم شامل فنی و حرفه ای استان نیز شده و از روز شنبه هفته جاری (سوم اسفند) تمامی فعالیت‌های آموزشی این مراکز متوقف شده است.

شاه محمدی افزود: در راستای پیشگیری و مراقبت از ابتلاء به ویروس کرونا برای تمامی مراکز فنی و حرفه ای و آموزشگاه‌ها مواد ضدعفونی کننده ارسال شده و اقدامات آموزشی با نصب پوستر و اطلاع رسانی برای آن‌ها انجام شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی خاطر نشان کرد: آزمون‌های فنی و حرفه ای استان که به طور هماهنگ با کشور برگزار و منجر به صدور گواهینامه می‌شد، نیز تا رفع این مشکل تا اطلاع ثانوی لغو شده است و در صورت برقراری مجدد آزمون‌ها، اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.