در این بیانیه که نسخه‌ای از آن عصر پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: در طول چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی، حضور پرشور و آگاهانه ملت ایران اسلامی در ادوار مختلف انتخابات همواره بارزترین جلوه مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
در ادامه این بیانیه آمده است: ایران اسلامی در آستانه انتخاباتی دیگر قرار گرفته تا بار دیگر نماد مردم سالاری دینی را با شکوه هر چه بیشتر به رخ جهانیان بکشاند و مردم بزرگوار ایران با حضورآگاهانه و باشکوه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری را در کارنامه درخشان خود و انقلاب اسلامی بیافزایند.    
در ادامه این بیانیه افزوده شده است: حضور پرشور مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با وجود تحریم‌های اقتصادی از سوی دشمنان قسم خورده انقلاب بیانگر بلوغ سیاسی و عشق و ارادت ملت به آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بود که توطئه‌های دشمنان  خنثی و اقتدار و شوکت ایران اسلامی به منصه ظهور گذاشته شد و بدون تردید آحاد مردم مومن و انقلابی استان مرکزی با حضور پرشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان یکی از باشکوه‌ترین جلوه‌های تعهد دینی و عزم ملی ملت ایران، یک‌بار دیگر پشتیبانی خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را به جهانیان نشان داده و در تحقق مجلسی کارآمد آن طور که شایسته است، نقش‌آفرینی خواهند کرد.
در بخش پایانی این بیانه آمده است: اینجانبان از عموم مردم شریف  استان مرکزی دعوت می نمائیم با حضور پرشور و  حماسی خود در انتخابات دوم اسفند ماه ضمن عمل به تکلیف بزرگ دینی، انقلابی و  سیاسی خود و  انتخاب افراد شایسته و اصلح به عنوان نمایندگان مردم استان از حق تعیین سرنوشت خویش دفاع نمایند و حماسه‌ای بی‌بدیل و به یادماندنی از ولایتمداری،  وحدت و همدلی را رقم زنند.

یادزهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری فردا جمعه دوم اسفندماه برگزار می‌شود.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که در انتخابات فردا، ۱۵۰ داوطلب در ۶ حوزه انتخابیه برای تصاحب این کرسی‌ها رقابت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.