سردارعبدالفتاح اهوازیان روز سه شنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در جمع مردم شهرستان قائمشهر، افزود: رهبر کبیر انقلاب فرمودند زمینه حکومت را برای جوانان مومن و انقلابی مهیا کنید، اگر نامزد انتخاباتی را برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس نمی شناسید ، سعی کنید از انسان های بابصیرت سوال کنید.

وی با اعلام اینکه قاسم سلیمانی سینه زن و نوحه خوان نمی خواهد بلکه ایشان حفظ جمهوری اسلامی ایران را می خواهد، گفت: درست است که ما انتقام سختی را از دشمنان خواهیم گرفت اما قرار نیست ما تنها موشک پرتاب کنیم ، بلکه حضور حداکثری مردم در انتخابات می تواند ضربه مهلکی را به دشمنان بزند .

مشاور فرمانده سپاه قدس با اشاره به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب ایران اسلامی و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی خروجی های ۴۰ سال انقلاب اسلامی دیگر قابل شمارش نیست ؛ ۴۰ سال پیش مردم ما از حکومت پهلوی به دلیل آنکه آمریکایی ها در این مملکت حکومت می کردند به ستوه آمده بودند ، اما باید بگوییم که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی و معنوی بود و رهبر ما هم یک آیت الله وارسته بوده است که این انقلاب پیروز شد.

سردار اهوازیان با بیان اینکه با پیروزی انقلاب ایران اسلامی پدران ما چیزی نداشتند ، افزود : اما امروز مردم ما در همه جا تمام امکانات را دارند درست است که کاستی هایی وجود دارد اما ثروت در بین مردم توزیع شده است ، مردم هشت سال جنگیدند و بهترین فرزندان ما در جبهه به مقام شهادت نائل آمده اند .

وی با اشاره به اینکه اساتید حاج قاسم سلیمانی همین شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده اند که خالصانه جنگیده اند ، گفت  که حاج قاسم سلیمانی راه امام راحل ( ره ) و شهدا را ادامه داد ، زمانی که داعش به مرز ۱۸ کیلومتری کردستان رسید ، سلیمانی طاقت ظلم داعش را نداشت و با هوش و ذکاوت عملیات آنان را خنثی کرد  .

مشاور فرمانده سپاه قدس به بسته شدن راه کربلا توسط داعش در چند سال  پیش اشاره کرد و گفت : حاج قاسم سلیمانی سریعا متوجه تهدید داعشی ها شد و در نتیجه با استعانت از خداوند و تکیه به اهل بیت و کمک بسیجی ها عملیات را شروع کرد و توانست داعش را ۸۶ کیلومتر از کربلا دور کند بنابراین امروزه هر قدم را به سمت کربلا و اربعین بر می دارید مدیون خون شهدامدافع حرم و حاج قاسم سلیمانی هستید .

سردار اهوازیان در پایان با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی ساده زیست بود ، افزود : حاج قاسم سلیمانی مرد تشیع ، شهدا ، مردم مدار ، ولایتمند و غیره بوده است اگر امروز می بینیم که همه حاج قاسم سلیمانی را دوست دارند به آن دلیل است که ایشان هیچ گاه دروغ نمی گفتند .

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه از میدان طالقانی (ره) به سمت میدان امام(ره) با حضور پرشور مردم شهرستان قائمشهر برگزار شد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.