به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای بیت المقدس شهر اراک، ضمن تبریک فرارسیدن روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و اشاره به انتخابات مجلس پیش رو، اظهار داشت: برای کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی هفت هزار نفر در کشور توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک افزود: در همین رابطه در استان مرکزی نیز ظرفیت مناسبی برای کاندیداهای همه جناح‌ها برای رقابت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مهیا است.

دری نجف آبادی بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در راستای توسعه کشور، خدمت گزاری به مردم را مدنظر قرار دهند و به طور جدی به رفع و حل مشکلات جامعه توجه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی باید جایگاه افراد با صداقت و بهره مند از منش اخلاقی و اسلامی باشد، در همین راستا انتظار می‌رود کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و کسانی که برای آنها تبلیغات می‌کنند، در تبلیغات انتخاباتی اخلاقیات را مدنظر قرار دهند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به انقلاب و شهدا و سردار شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد: شهادت سپهبد سلیمانی و یارانش افتخاری بود که موجب تحکیم شجره طیبه انقلاب اسلامی و اتحاد و انسجام ملت‌های مسلمان شد و از سوی دیگر ماهیت شوم و پلید آمریکا و استکبار جنایتکار را نمایان ساخت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ادامه داد: امت اسلامی ایران و از جمله مردم استان مرکزی با وفاداری به خون شهدا و انقلاب، در روز دوم اسفندماه سال جاری با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی، انسجام و اتحاد خود و بی اثر بودن توطئه‌های دشمنان و بدخواهان را به منصه ظهور خواهند نشاند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1353839
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.