«بهروز اکرمی» شامگاه پنجشنبه اعلام کرد: شمار داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی این استان صبح  امروز  ۲۰۱ نفر بود که این تعداد با ریزش چهار نفره به دلایل مختلف در سطح ۶ حوزه انتخابیه این استان اکنون به ۱۹۷ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: انصراف از ادامه رقابت انتخاباتی، تغییر حوزه انتخابیه و اعلام بررسی‌های جدید شورای نگهبان از مهم‌ترین دلایل تغییر در آمار داوطلبان حوزه‌های انتخابیه استان مرکزی است.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی اظهار داشت: در حوزه انتخابیه اراک ، خنداب و کمیجان ۴۹  داوطلب مرد و ۱۶ نامزد زن، ساوه و زرندیه ٣ داوطلب زن و ٣٤ نامزد مرد، محلات و دلیجان یک داوطلب  زن و ١٦ نامزد مرد و در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان ۲ داوطلب زن و ٣٧ نامزد مرد در رقابت‌های انتخاباتی حضور دارند.

اکرمی اضافه کرد: در حوزه انتخابیه شازند یک داوطلب زن و ٢٦ نامزد مرد و در حوزه انتخابیه خمین ٢ داوطلب  زن و ١٠ نامزد مرد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که ۲ کرسی متعلق به حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب و پنج حوزه دیگر هرکدام یک نماینده به بهارستان می‌فرستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.