به گزارش خبرنگار مهر، سعید فرخی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه نشست هیأت بازرسی انتخابات استان مرکزی در اراک، به خبرنگاران گفت: تمام افرادی که در روند برگزاری انتخابات دخیل هستند، باید رعایت قوانین و مقررات را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس هیأت بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان مرکزی گفت: طبق قانون، دستگاه‌هایی که اعتبار آنها از بودجه و منابع عمومی است، حق جانب‌داری و استفاده از امکانات دولتی به نفع یا ضرر کاندیداها را ندارند و باید بی‌طرفی را رعایت کنند.

فرخی بیان کرد: ۶۰۰ بازرس در این دوره از انتخابات در استان مرکزی حضور خواهند داشت و فعالیت‌های انتخاباتی طی یک هفته آینده رصد می‌شود و هر گونه تخلف، به مرجع مربوطه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس هیأت بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان مرکزی خاطر نشان کرد: در هیأت بازرسی این استان برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی، امکانات و نیروهای موجود به کار گرفته شده و مقرر شده در هر شعبه رأی، یک بازرس حضور داشته باشد و یک‌هزار و ۲۰ شعبه آرای مردم این استان را در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمع‌آوری خواهند کرد. البته تاکنون نیز تخلفاتی به هیأت بازرسی استان اعلام شده که اقدام لازم در رابطه با این تخلفات صورت گرفته است.

معاون استاندار مرکزی تصریح کرد: همچنین هماهنگی‌های لازم با هیأت‌های بازرسی شهرستان‌های مختلف استان مرکزی انجام شده و مشکل خاصی در این استان وجود ندارد و آمادگی کافی برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به بهترین شکل ممکن وجود دارد.

گفتنی است انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفندماه ۹۸ برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.