به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای بیت المقدس شهر اراک اظهار داشت: افرادی چون سردار سلیمانی و شهدا تا ابد در ذهن مردم باقی خواهند ماند و افرادی چون ترامپ، کارتر، نتانیاهو و سایر جنایتکاران عالم بواسطه اعمال پلیدشان در گورستان تاریخ دفن شده و از یادها می‌روند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک افزود: کاری که برای خدا انجام می‌شود عین پیروزی است و شکست در آن راهی ندارد و به همین علت است که خداوند باید در همه امورات زندگی ما در اولویت باشد. ما از کاروان شهدا جا مانده ایم، آنها زنده هستند و طبق آیات الهی در نزد پروردگارشان روزی می‌گیرند. این ما هستیم که باید در حد توان هر کاری می‌توانیم در راه اعتلای این انقلاب و ارزش‌های آن انجام دهیم.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: مردم ما در طول چهار دهه گذشته وفاداری خود را به این انقلاب ثابت کرده اند و همواره در همه صحنه‌های اجتماعی در برابر فتنه‌های دشمنان ایستادگی کرده اند. هر قدمی که انسان در راه اسلام برمی‌دارد، حسنه‌ای از جانب خداوند برای وی ثبت می‌شود و خداوند همه مجاهدان راه حق را مورد رحمت قرار می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: ملت ایران باید در ۲۲ بهمن امسال و انتخابات دوم اسفند، با حضور پرشکوه خود بار دیگر اقتدار و عظمت خود را به رخ جهانیان بکشند. استان مرکزی باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال، استان الگو و اول باشد و همه در انتخابات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی ندانستند که با جنایات اخیرشان تنها انگیزه مردم را برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دو چندان می‌کنند. ملت ما باید با مجاهدت خود در عرصه‌های داخلی و بین المللی عرصه را برای حضور نیروهای متجاوز آمریکایی و مزدورانش تنگ و به رشد و ترقی انقلاب و کشور کمک کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.