« احمد طهرانی » روز پنجشنبه در همایش سیمای عفاف و حجاب در سالن آمفی تئاتر کوثر خمین افزود: یکی از مصادیق مهم مشارکت اجتماعی حضور در انتخابات است و در این راستا حضور بانوان به عنوان نیمی از جمعیت، نقش موثری در برگزاری باشکوه و حداکثری انتخابات در دوم اسفند ماه سال جاری دارد.

وی تصریح کرد:  مشارکت اجتماعی بانوان در امور یکی از الزامات جامعه امروزی است و توسعه جامعه بدون حضور این قشر امکان پذیر نیست.
وی با تاکید بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب گفت: این مهم امنیت خانواده و جامعه را تضمین می‌کند چراکه دشمن از راه تهاجم فرهنگی و تغییر فرهنگ خانواده‌ها، ارزش زدایی را در جامعه ترویج و به نظام اسلامی آسیب وارد می‌کند.
وی اظهار داشت: استحکام خانواده و جامعه  بر ستون‌های حجاب و عفاف استوار است و دشمن شکست خورده در جنگ نظامی، تحریم‌های اقتصادی و توطئه‌های سیاسی؛ از ابزار نفوذ در خانواده استفاده می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه عفاف و حجاب مسئله‌ای فراگیر و شامل تمامی افراد اعم از زنان و مردان در جامعه است، اظهار داشت: همگان بایستی با الگو پذیری از ائمه اطهار(ع) در این مسئله پیشگام باشند و در جهت تحکیم بنیان خانواده و سلامت اجتماع گام بردارند. 

در این همایش روشهای دوخت چادر به عنوان حجاب برتر به زنان شرکت کننده آموزش داده شد.

خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.