آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز شنبه در نشست مشترک شورای اداری استان مرکزی و خمین در سالن اجتماعات بیت امام راحل در خمین افزود: برنامه های اشتغالزایی باید به سمت طرح‌های خوداشتغالی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و اجرای صحیح اصل ۴۴ قانون اساسی حرکت کند چراکه اعتبارات بخش دولتی به تنهایی نمی تواند در این زمینه پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: آمریکا برخلاف ادعای اولیه خود که حمله ایران با پایگاه نظامی در عراق آسیبی وارد نکرده امروز تعداد آسیب زدگان مغزی این حمله را اعلام کرده است.
آیت الله دری نجف آبادی، زمان شناسی، دشمن شناسی و حادثه شناسی را از ویژگی های بنیانگذار انقلاب اسلامی دانست.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی منطبق با آیات قرآن کریم است و انسان‌های آزادی‌خواه باید این آیات را الگوی خود قرار دهند.
امام جمعه خمین نیز گفت: اقتدار نظام در تمام عرصه های فرهنگی، سیاسی و نظامی تمام ملت های جهان را متحیر کرده است.
حجت الاسلام سید" علی حسینی پور" افزود: این اقتدار ثمره مبارزات کسانی نظیر سردار شهید سلیمانی است که از جان خود برای تحکیم نظام گذشتند.
وی ادامه داد: جهان با استفاده از تمام قدرتش در مقابل تشیع و اسلام ایستاده است اما مقاومت آزادی خواهان توطئه دشمنان را بار دیگر خنثی می کند.
امام جمعه خمین دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی را بهترین دوران حکومت اسلامی بیان کرد.
حجت الاسلام حسینی پور گفت: در سال رونق اقتصادی تکیه مسوولان به توانمندی های داخل کشور باشد.
فرماندار خمین نیز در نشست مشترک شورای اداری استان مرکزی و این شهرستان با اشاره به مشکل بیکاری در شهرستان گفت: مسئولان کشوری و استان نگاه ویژه ای به زادگاه امام راحل برای حل معضل بیکاری جوانان داشته باشند.
احمد طهرانی افزود: براساس تفاهمنامه با بنیاد برکت ایجاد ۸۰۰ فرصت شغلی در مناطق روستایی با اعطای تسهیلات ۴۰۰میلون ریالی در خمین اندیشیده شده است.
وی ادامه داد: ویژه برنامه های دهه فجر زمینه حضور گسترده مردم در راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.