سیده «رویا شریفی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هفت هزار و ۶۱۵ نفر این افراد در صندوق بیمه کارمندی، ۲۴ هزار و ۹۰۰ نفردر صندوق بیمه عشایر و روستاییان، ۱۶ هزار و ۴۴۷ نفر درصندوق بیمه همگانی، چهار هزار و ۲۵۳ نفر در صندوق بیمه سایر اقشار(جانبازان و خانواده شهدا) قرار دارندو به انان خدمات ارایه می‌شود.
وی ادامه داد: ۲۴۳ نفر از بیمه‌شدگان سلامت این شهرستان زیرپوشش صندوق بیمه ایرانیان قرار دارند که این افراد سالانه با پرداخت ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال می‌توانند از تمامی خدمات درمانی و بهداشتی موسسه‌های بخش دولتی و خصوصی بهره‌مند شوند.
رییس بیمه سلامت خمین اظهار داشت: یک‌هزار و ۲۳۱ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان زیرپوشش خدمات این بیمه قرار دارند.
شریفی یادآور شد: ۱۰۰ بیمار خاص شامل افراد دیالیزی، پیوند کلیه، ام اس، هموفیلی و تالاسمی در خمین زیرپوشش بیمه سلامت هستند و خدمات مورد نیاز خود را به‌صورت نامحدود دریافت می‌کنند.
وی افزود: ۱۲ مرکز بهداشتی و درمانی در روستاهای این شهرستان باید ۴۳۶ قلم دارو، ۵۷ نوع آزمایش، خدمات تزریقات و پانسمان به بیمه شدگان بیمه سلامت ارایه دهند.
رییس بیمه سلامت خمین ادامه داد: در هریک از این مراکز بهداشتی روستایی پزشک، ماما و کاردان حضور دارد.
شریفی گفت: ۴۰ فقره همپوشانی بیمه سلامت در خمین با سایر صندوق‌های بیمه گر در سال جاری شناسایی و حذف شده است.
وی بیمه‌گری، اسناد پزشکی و نظارت و ازشیابی را مهمترین خدمات بیمه سلامت بیان کرد و افزود: به‌منظور کاهش تصدی دولت ۲ دفتر پیشخوان  خدمات بیمه سلامت در این شهرستان را ارایه می‌دهند.

خمین واقع در جنوب استان مرکزی به عنوان سومین شهر پرجمعیت این خطه است.

 
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.