روزنامه وقایع استان مرکزی یکی از عناوین برجسته خود را در شماره ۱۲۱۹ به زندگی‌نامه امیرکبیر اختصاص داده است.

درباره امیرکبیر همگان مطالعاتی دارند و از توفیق، نبوغ، استعداد و ایده‌های جذاب او باخبر هستند، او فرد شهیری است که دانشگاه ندیده بود، آشپززاده‌ای هم بیش نبود اما، از هوش و ذکاوتی برخوردار بود که توانست از پادویی آشپزخانه میرزا عیسی قایم مقام به کلاس درس شاهزاده‌ها و امیرزاده‌ها راه یابد و آگاهی بیاموزد.

امیرکبیر یکی از طراحان بزرگ ایده‌های نو  ایران در زمان قاجار است که نامش همیشه در تاریخ این کشور می‌درخشد.

شاخصی برای تمام دوران ها، روزی روزگاری ورزش کارگری و همه مردها بد نیستند از دیگر عنوان‌های خبری روزنامه وقایع استان مرکزی است.

این روزنامه با صاحب امتیازی و مدیرمسوولی «نیره یوسفی‌راد» منتشر می‌شود. 
هفته نامه‌امیر استان مرکزی نیز در شماره ۷۳۱ خود به گسترش بیماری آنفلوانزا پرداخته است.

رییس گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر وزارت بهداشتی دانشـگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه آنفلوآنزا بیماری فصلی است که در ایام سرد سال کشورهای نیمکره شـمالی را درگیر می کند گفت: این بیماری در برخی سـال‌ها حالت اپیدمی پیدا دارد و گاهی به مرگ و میر ختم می‌شود.

«علی منصوری» با بیان اینکه علایم آنفلوآنزا به نوع و زیرگونه آن بستگی دارد که در برخی از موارد و افراد علایم شدت می گیرد، گفت: موج اول این بیماری در آذرماه بود که گذشت و موج دوم نیز اواسط یا اواخر دیماه شیوع می‌یابد.

فاصله ایران با استانداردهای جهانی سلامت محصولات غذایی، تبدیل خانه امیرکبیر به مرکز پژوهشی فرهنگی و افزایش ۲ برابری پرونده‌های قاچاق کالا در استان از دیگر عناوین خبری هفته نامه‌امیر است.

این هفته نامه با صاحب امتیاز و مدیر مسوول«ابوالفضل نیک عهد» منتشر می شود.

هفته نامه مهرمیهن نیز یکی از عناوین مهم شماره ۱۴ خود را به نقش هنر در زندگی اختصاص داده است.

هنر بخشی از معیشت افراد جامعه است آنانی که استعدادشان در هنرنمایی با قلم، رنگ و دوربین جلوه‌نمایی می‌کند اگر چرخ کارشان نچرخد به جمع بیکاران جامعه اضافه خواهند شد از طرفی هنر یک سخن است که می‌تواند بسیاری از گفته‌ها را سینه به سینه منتقل کند.

گام‌های راسخ ادامه راه شهیدان، شهادتت جهان را به صدا درآورد و نظمی که استان مرکزی به آن نیاز دارد از دیگر عناوین خبری هفته نامه مهرمیهن است.

این هفته‌نامه با صاحب امتیازی و مدیرمسوولی«میثم مهرافشان» در استان مرکزی منتشر می‌شود.

استان مرکزی دارای سه روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۱ دو هفته نامه، ۲۶ ماهنامه، سه ۲ ماهنامه، ۱۸ فصل‌نامه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.