سردار «عین‌الله نریمانی» شامگاه چهارشنبه در آیین بزرگداشت شهید سپهبد « قاسم سلیمانی » در ورزشگاه یادگار امام (ره) در خمین، افزود: هیچ قدرتی در جهان توان مقابله با اقتدار ایران اسلامی را ندارد.
وی اظهار داشت: تهدیدهای بدخواهان نظام اسلامی در خارج از مرزها آسیبی به کشور وارد نمی‌کند و باید در داخل کشور پیوست‌های وحدت را تقویت کرد.
فرمانده لشکر عملیاتی ۲۲ بیت‌المقدس یادآور شد: درایت نیروهای سپاه پاسداران در حمله به پایگاه نظامی آمریکا در عراق بار دیگر توانمندی ایران اسلامی را ثابت کرد.
سردار نریمانی گفت: شهادت شهید سپهبد سلیمانی نظام اسلامی را ولایی کرد و برای ادامه راه سردار سلیمانی باید ولایت‌مداری مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: آمریکا زمانی که در غزه و جنگ ۳۳ روزه شکست خورد از توطئه رفراندوم در عراق و جدایی کردستان از این کشور استفاده کرد و سردار سلیمانی بدون درگیری و با ۱۵۰ نیروی عراقی کردستان را به دولت مرکزی تحویل داد.
فرمانده لشکر عملیاتی ۲۲ بیت‌المقدس افزود: تشکیل گروه تروریستی داعش در سوریه نقشه دیگر استکبار جهانی در منطقه بود که از سوی سردار سلیمانی بی اثر و این گروه تروریستی نابود شد.  
سردار نریمانی با تسلیت شهادت مسافران حادثه هواپیمای اکراینی و شهدای آیین تشییع شهید سلیمانی تاکید کرد: حادثه هواپیما عمدی نبود و همه باید بکوشند آلام این حادثه ترمیم شود.
رییس اداره ورزش و جوانان خمین نیز در این آیین گفت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با روحیه شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری بر دشمن پیروز شدند و باید همچنان اهداف شهدا و شهید سلیمانی به جوانان منتقل شود.
«سعید امجدی» افزود: بزرگداشت شهید سلیمانی موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود و فرهنگ جانفشانی در راه خداست که موجب اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی می‌شود.
آیین بزرگداشت شهید سپهبد سلیمانی و یاران شهیدش با حضور مسوولان محلی خمین، هیات های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد این شهرستان برگزار شد. 
 سردار شهید سپهبد « قاسم سلیمانی»  همراه  «ابومهدی مهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی عراق و جمعی از همراهانشان، در عملیات تروریستی از سوی نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.