«حجت الله کاظمی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: علاوه بر این ۱۲ طرح که تسهیلات آنها پرداخت شده، ۹ طرح دیگر  متقاضی دریافت ۸۲ میلیارد ریال تسهیلات هستند که درخواست‌های آنها در دست بررسی است.

وی تسهیلات پرداختی را در حوزه‌های فعالیت کشاورزی، دامداری، صنعتی و خدماتی عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی می‌ شود پرداخت تسهیلات به ۱۲ طرح مذکور بیش از ۳۰۰ فرصت شغلی به دنبال داشته باشد.

وی اضافه کرد:مجموع تسهیلات پرداختی به طرح‌های اشتغال روستایی استان مرکزی ۵۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود.که بر اساس تفاهم‌نامه معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد علوی از سوی بانک سینا به متقاضیان پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: مجموع اعتبار اختصاص یافته به استان مرکزی از محل این تفاهم نامه ۱۸۰ میلیارد ریال است که تا کنون ۵۶ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال از این اعتبار پرداخت و یا در حال پرداخت است.

کاظمی گفت: ۲۳ درصد جمعیت استان مرکزی معادل ۳۲۹ هزار نفر در یک‌هزار و ۱۲۸ روستا و یک‌هزار و ۶۳۸ آبادی ساکن هستند و ۲۶۶ روستای استان دارای خدمات اینترنت است و  ۹۸۲ روستا نیز زیرپوشش خدمات همراه اول قرار دارد.

استان مرکزی یک‌میلیون ۴۲۱ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.