حجت‌الاسلام و المسملین«کاظم سپاسی» روز پنجشنه در آیین گرامیداشت یادو خاطر شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» در حوزه علمیه امام مهدی(عج) اراک افزود:  اخلاص در عمل و کار برای رضای خدا، سردار سلیمانی را در قلب ملت ایران جا داده بود به طوری که آیین تشییع جنازه این شهید والامقام در تاریخ بی‌سابقه است و تمامی ملت ایران از نقاط مختلف کشور در این آیین شرکت کردند.

وی انقلابی‌گری و ولایتمداری را از دیگر خصوصیات شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: این شهید والامقام هیچ خط سیاسی و حزبی را دنبال نمی‌کرد و تحقق اهداف عالی نظام اسلامی و رضایتمندی رهبر معظم انقلاب ملاک فعالیت ایشان در جبهه‌ها بود.

حجت‌الاسلام سپاسی موفقیت‌های جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی را در نتیجه طراحی‌ها و برنامه‌ریزی‌های شهید سلیمانی دانست و اظهار داشت: مقاومت و استقامت راه پیروزی بر توطئه‌ها و سیاست‌های متجاوزانه دشمنان است و در شرایطی که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به خصوص سپاه پاسداران کشور را در زمینه تسلیحات نظامی به طراز ابرقدرت‌های جهان رسانده‌اند ترس و وحشت از دشمنان هیچ معنایی ندارد.

وی ادامه داد: حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه هوایی عین‌الاسد آمریکا در بغداد صلابت و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد و این اولین گام در انتقام سردار شهید سلیمانی محسوب می‌شود.

بیش از پنج هزار طلبه خواهر و برادر در ۳۴ حوزه علمیه نقاط مختلف استان مرکزی تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.