آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در این پیام که روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: حمله قهرمانانه و مقتدرانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین‌الاسد به عنوان یکی از مواضع تروریستی نیروهای اشغالگر آمریکایی، گام نخست در انتقام خون سردار شهید سلیمانی و همرزمانش است که این اتفاق مبارک را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، جبهه مقاومت و خانواده سردار سلیمانی تیریک عرض می‌کنم.

در این پیام آمده است: بدون شک این اقدام شجاعانه سپاه پاسداران ضربه مهلکی بر پیکره استکبار جهانی در منطقه وارد کرده و شیطان بزرگ، رژیم سفاک و مستکبر آمریکا باید بداند هر شرارت مجدد و یا تحرک و تجاوز دیگر با پاسخ‌های دردناک‌تر و کوبنده‌تری مواجه خواهد شد.

آیت الله دری نجف آبادی در این پیام آورده است: این پیروزی و سیلی محکم به رژیم سفاک، جنایتکار و تروریست آمریکا را به مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا و ملت شهید پرور و قهرمان ایران اسلامی تبریک عرض کرده و آرزوی پیروزی‌های مستدام برای رزمندگان دلیر در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت دونالد ترامپ که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.
براساس این اطلاعیه، ده‌ها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است.
سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.