«محمدرضا بیدهندی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، تعداد بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور را ۴۳ میلیون و ۳۰۳ هزار نفر عنوان کرد و افزود: ضریب پوشش بیمه‌ای در سطح کشور ۵۴ درصد و استان مرکزی ۶۷ و ۲ دهم درصد است.

وی تعداد بیمه شدگان اصلی و تبعی استان مرکزی در سال جاری را ۷۸۳ هزار و ۱۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: تعداد این افراد در مدت مشابه سال‌گذشته ۷۸۰ هزار و ۹۰۸ نفر بود که ۲ هزار و ۱۹۲ نفر به تعداد این افراد در سال جاری افزوده شده است.

وی ادامه داد: ۱۷۷ هزار و ۵۷۷ نفر مستمری بگیر اصلی و تبعی در استان مرکزی وجود دارد که تعداد این افراد در سال گذشته ۱۶۹ هزار و ۳۸۷ نفر بوده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: ۳۰۵ هزار نفر بیمه شده و ۹۱ هزار و ۷۰۰ نفر مستمری بگیر اصلی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در این استان قرار دارند که تعداد این افراد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب سه هزار و ۵۰۰ و پنج هزار و ۵۵۰ نفر افزوده شده‌است.

بیدهندی خاطرنشان کرد: ۲۰۵ هزار و ۱۷۶ نفر بیمه شده اجباری، ۴۳ هزار و ۹۰۰ نفر بیمه شدگان خویش فرما و ۲۰ هزار و ۶۰۰ نفر بیمه شده کارگران ساختمانی از پوشش بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی در استان مرکزی بهره مند هستند.

وی تعداد بیمه شدگان راننده را ۲۱ هزار و ۲۴۰ نفر، بیمه شدگان قالیباف را ۹ هزار و ۱۲۸ نفر و مقرری بگیران بیکاری سازمان تامین اجتماعی در استان مرکزی را چهار هزار و ۹۳۶ نفر عنوان کرد.

از یک میلیون ۵۰۰ هزا ر نفر جمعیت استان مرکزی، ۹۶۱ هزار نفر بیمه شده تأمین اجتماعی هستند.

خدمات درمانی تأمین اجتماعی استان مرکزی از طریق سه بیمارستان امام خمینی (ره) در اراک، شهید دکتر چمران ساوه وتامین اجتماعی شازند، پلی کلینیک تخصصی ابن سینا و هفت درمانگاه ارایه می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.