به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ«سید علی حسینی» افزود: باتوجه به برگزاری آیین تشییع جانباز شهید«علی داودآبادی» از شهدای جانباز دوران حماسه ساز دفاع مقدس، در روزسه شنبه، هفدهم دی ماه، محدودیت های ترافیکی در شهر اراک به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی ادامه داد: بر این اساس از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه تا پایان مراسم از تقاطع خیابان دکتر حسابی و خیابان امام خمینی(ره) به سوی خیابان سرباز، در خیابان قائم مقام، از تقاطع خیابان مولوی به طرف میدان شورا، از خیابان۱۷ متری شهید رجایی به سمت میدان شهدا، در کمربندی شمالی از میدان بسیج به سوی میدان فراهان، از خیابان امام خمینی تا تقاطع خیابان مسجد سید ها و تمامی مسیرهای منتهی به بهشت زهرا(ص) محدودیت ترافیکی اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان  مرکزی در پایان با بیان اینکه محدودیت های مذکور به صورت مقطعی بوده و تنها تا پایان آیین تشییع این شهید گرانقدر در شهر اراک اجرا می شود افزود: از تمامی رانندگان انتظار داریم تا با ماموران پلیس راهور در این روز نهایت همکاری را کرده و در زمان اجرای طرح، از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

شهید «علی داودآبادی» از جانبازان ۷۰ درصد اعصاب و روان اراک بود که هفته گذشته بر اثر عارضه مغزی به درجه رفیع شهادت نایل آمد و اعضای بدن این شهید والامقام نیز بنابر وصیت، به بیماران نیازمند اهدا شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.