« ابوالفضل مرتضیان » روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این سامانه الکترونیکی شامل  مجموعه‌ای از سرویس‌ها و خدمات الکترونیکی است و از طریق درگاه‌ و وب‌سرویس‌ها، خدمات الکترونیکی شهرداری خمین  را به شهروندان ارایه می‌کند.
وی اظهار داشت: در این سامانه الکترونیکی تمامی امور جاری شهروندان در قالب میز خدمت الکترونیک قابل ارایه است.
شهردار خمین توضیح داد: این سامانه قابلیت نمایش و ارایه از طریق  تبلت، لب تاب و pc  که قابل اتصال به اینترنت  باشند را دارد و به‌صورت ویژه برروی دستگاه اصلی مستقر داخل شهرداری این شهر به‌عنوان کیوسک اطلاع‌رسانی الکترونیکی (وب کیوسک میز خدمت) نصب شده است.
مرتضییان شهرسازی، عوارض و درآمد، ارتباط با مسوولان، تیه نقشه و طرح تفضیلی شهر، بانک اطلاعات شهر، آرامستان‌ها، معرفی مراکز فرهنگی تفریحی، اطلاع رسانی، حمل و نقل، نظر سنجی، سوالات متداول، سامانه ۱۳۷، قوانین و مقررات و ملاقات مردمی با شهردار را از خدمات سامانه میز خدمت الکترونیکی شهرداری خمین بیان کرد.
وی گفت: این سامانه با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی خمین طراحی و پیاده سازی شده و یک سامانه بومی است.
شهردار خمین افزود: برای طراحی و نصب سامانه الکترونیکی میز خدمت شهرداری این شهرباغ بر ۲۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.
مرتضییان اظهار داشت: سامانه یکپارچه‌سازی شهرداری‌های استان مرکزی در حال طراحی است و این سامانه ارتباط شهرداری ها را بیشتر و کیفیت خدمات به شهروندان را افزایش می‌دهد.
خمین واقع در نوار جنوبی استان مرکزی دارای ۱۰۵ هزار نفر جمعیت  است و سومین شهر پرجمعیت استان مرکزی بعد از اراک و ساوه شناخته شده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.