«احمد طهرانی» روز چهارشنبه در نشست هماهنگی آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی خمین، افزود: حرکت مردمی در حماسه ۹ دی برای تحکیم پایه‌های دینی و نظام جمهوری اسلامی و خنثی کردن ترفند و توطئه‌های دشمنان بود و به عنوان سرمایه‌ای عظیم می‌توان آن یاد کرد.
وی اظهارداشت: دشمنان سال ۸۸ تلاش کردند به بهانه تقلب درانتخابات و ایجاد درگیری، آشوب و فتنه به اهداف شوم خود که از سال‌ها قبل برنامه زمان‌بندی شده بود دست یابند اما، هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب و حضور همیشه در صحنه ملت توطئه های فتنه انگیزان را بی اثر کرد.
فرماندار خمین با بیان اینکه حضورخودجوش ملت ایران در حماسه ۹ دی فراموش نشدنی ۹است، ادامه داد:  حفظ نظام و دستاوردهای به دست آمده از خون شهدا برهمه واجب و این ملت به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد فتنه گران در کشور فتنه انگیزی کنند.
طهرانی بیان کرد: مردم ایران پس از اتفاقات سال ۱۳۸۸  بصیرت، دشمن شناسی، وقت شناسی  خود را به نمایش گذاشتند و به خیابان آمده و مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.
وی گفت: دشمنان در حیات چهل ساله انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای براندازی نظام به کار بستند اما، همواره  اتحاد وحدت و پایبندی مردم به ارزش‌های اسلام و انقلاب مانع تحقق اهداف پوچ دشمنان شده است.
فرماندار خمین تاکید کرد: بصیرت سیاسی مردم در مقابل فتنه دشمنان برای همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد بود.
طهرانی گفت: آیین گرامیداشت این روز امسال با شعار اصلی و محوری «یوم‌الله نهم دی، مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها» پررنگ‌تر از سال‌های قبل در زادگاه مام راحل برگزار می‌شود.
در این نشست مقرر شد آیین گرامیداشت ۹ دی شامگاه یکشنبه هشتم دی با حضور اعضای شورای اداری و اقشار مختلف مردم خمین در در مسجد جامع این شهرستان برگزار شود و همایش ورزشی اعضای شورای اداری شهرستان در روز ۹ دی در سالن ورزشی ۹ دی خمین برگزار شود.
روز ۹ دی در تقویم با عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.