به گزارش خبرنگار ایرنا، سید عیسی مهدوی فرماندار تالش روز شنبه در آئین زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه سمیه این شهرستان گفت: اقتدار و آینده نظام اسلامی به دست دانش آموزان و آینده سازان تامین خواهد شد و جوانان و نوجوانان، سرمایه انقلاب اسلامی هستند.
وی حضور دانش آموزان و اقشار دیگر جامعه در کنار امام (ره) را عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: جوانان در دوران انقلاب و دفاع مقدس با جهاد و فداکاری از آرمان های اسلام و انقلاب دفاع کردند و اکنون نسل سوم انقلاب، باید با تلاش در سنگر علم و دانش، ادامه دهنده راه جوانان آن دوره باشد.
مهدوی با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی افزود: نواختن زنگ انقلاب، زنده نگه داشتن یاد شهدای این سرزمین است و باید جوانان و نوجوانان، با الگوگیری از ایثارگران برای اعتلای وطن بکوشند.
مهدوی ادامه داد: دشمنان به دنبال قطع رابطه جوانان با انقلاب اسلامی هستند و باید هوشیار باشیم که نسل جوان و نوجوان، با آرمان های انقلاب اسلامی آشنا شوند.
37 هزار دانش آموز در 504 مدرسه تالش به تحصیل علم می پردازند. این شهرستان با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار:سیدجلال سیدمحمدی**انتشاردهنده:کبیری
7106 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.