«خواب‌های قضا شده» در ۷۰ صفحه  و با شمارگان ۳۰۰ نسخه چاپ شده و با قیمت ۱۴۰ هزار ریال در اختیار علاقمندان به شعر قرار گرفته است.
این مجموعه شعر شامل ۳۹ غزل عاشقانه و اجتماعی است که  « و آمدیم که غم جاودانه‌تر باشد»، «در انزوای خودم می‌کشم جهان را»،  «من همانم که مرا باز ستانید از من»، «آغوش تو سنگری ست امن و آرام »، «غم تنهایی و غربت، غم بی‌همزبانی را »، «عاقبت این دردها را بی‌پدر خواهم گذاشت» و« نوشته‌اند به دست تو ماجرایم را» عنوان بخشی از شعرهای آن است.


کتاب با غزل « و آمدیم که غم جاودانه‌تر باشد» آغاز می‌شود  و با غزل « عاقبت این دردها را بی پدر خواهم گذاشت» به پایان می‌رسد و شاعر با یک سفر تمام دردها و رنج‌هایی که در اشعارش بیان کرده بود، فراموش را می‌کند.
ترکیبهای زیبای واژگان نظیر« خواب‌های قضا شده»، «خطوط جوهری دست‌هایت»، « لباس مخمل شب»، « غزال وحشی چشمان» و« عصر خدایان مصلوب» در جای مناسب خود در اشعار استفاده شده‌اند.
شاعر ، زن را به عنوان « معشوق اساطیری حافظ»، ضربات تبر را به « گلبوسه‌ها »، و زلزله کرمانشاه را به « هبوط شیاطین آوار بردوش» توصیف کرده است.
شاعر در اولین اثر خود با انتخاب دقیق اشعار توانسته نظر مخاطب را جلب کند و او را برای خواندن کتاب‌های بعدی خود مشتاق کند.
  تصویر روی جلد به طور کامل با نام کتاب، خواب های قضا شده هماهنگ است و رنگ‌های استفاده شده نیز با خواب تناسب دارد.
بیش از ۸۰ نفر در خمین در حوزه‌های ادبی، تاریخی، حقوقی، روان‌شناسی و مدیریت کتاب چاپ کردهاند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.