«محمدرضا سلیمانی» روز شنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: ۴۹۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی خمین امسال از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت و ۱۹  گشت مشترک نیز با تعزیرات، بهداشت، اتاق اصناف، دامپزشکی و اتحادیه صنفی از واحدهای صنفی خمین انجام شد.
وی اظهار داشت: ۶۵ مورد تماس با تلفن ۱۲۴ گرفته شده و درباره تخلف گران فروشی در میوه و تره بار، لوازم خانگی، مواد غذایی و کپسول گاز گزارش داده شده است.
سلیمانی با اشاره به درج نشدن قیمت واقعی برخی مواد غذایی گفت: برخی واحدهای تولیدی قیمت ماده غذایی را بیشتر از قیمت واقعی بر روی آن درج می‌کنند و به عنوان تخفیف به همان قیمت اصلی می فروشند.
وی تاکید کرد: شهروندان مراقب این واحدهای تولیدی باشند و فریب تخفیف  را نخوردند چرا که درصد سود در شورای عالی نظارت مشخص و اعلام شده است و این تخفیف‌ها نیز مصداقی از گران فروشی است.
سلیمانی تصریح کرد: بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به‌طور مستمر در بازار گشت‌زنی دارند و گزارش‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.  
وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد تخلف اعم از کم‌فروشی، گران‌فروشی و احتکار را از طریق سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند و اطمینان داشته باشند که با متخلفان با جدیت و بدون اغماض برخورد می‌شود.  
خمین در جنوب استان مرکزی ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.