حجت‌الاسلام «حسین ابراهیمی» در جمع اقشار مختلف مردم شهرستان زرندیه که در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی حضور یافتند، اظهار داشت: حوادثی مانند تبعید امام راحل، شهادت جمعی از دانش آموزان و دانشجویان به دست عمال آمریکا و تسخیر لانه جاسوسی از نقاط عطف تاریخ مردم انقلابی ایران محسوب می شود.
وی افزود: آمریکا در ۷۰ سالی که قبل از تسخیر لانه جاسوسی در کشورمان حضور داشت، کارنامه سیاهی با مواردی از قبیل کودتای ننگین ۲۸ مرداد، مبارزه با انقلابیون در سال ۱۳۳۲ و سرکوب و کشتار مردم مبارز  در جریان انقلاب اسلامی مرتکب شد.

وی اظهار کرد: سازمان مخوف ساواک را نیز آمریکایی ها بنیان‌گذاری کردند که شمار زیادی از مبارزان را به شهادت رساند.
امام جمعه زرندیه گفت: تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ به دست دانشجویان مبارز پیرو خط امام پایانی بر دخالت ها و حضور اشغالگرانه آمریکا در شئون مختلف مملکت ما بود.
وی همچنین حمایت از رژیم بعث در طول جنگ هشت ساله علیه کشورمان و شهادت بسیاری از جوانان ما در عملیات های تروریستی و همچنین اعمال تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران را از دیگر موارد ضدیت و دشمنی آمریکا با ایرانیان برشمرد.
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی نشانه اقتدار و ایستادگی در برابر زورگویان عالم و همچنین تبعیت از خط ولایت فقیه است.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهر های پرندک، زاویه، خشکرود و رازقان از توابع شهرستان زرندیه نیز برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.