«علی زندی‌فر» روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ۱۰ هزار تن شن و ماسه و ۶ هزار تن نمک در راستای اجرای طرح زمستانه و ارایه خدمات به مردم در انبارهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی ذخیره سازی شده است و افزایش این ذخیره  در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی ادامه داد: شن و نمک مصرفی در راهدارخانه ها در راستای خدمت‌رسانی به مردم در طرح زمستانه و به میزان مورد نیاز شهرستان ها ذخیره‌سازی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: ماشین آلات راهداری از جمله ماشین های برف‌روب و نمک پاش نیز در آستانه فصل سرما در این استان تجهیز، بازسازی و آماده سازی شده است.

زندی‌فر خاطرنشان کرد: خط کشی، درزگیری، روکش آسفالت و ایمن سازی جاده‌های استان مرکزی انجام و ۲۵۰ نفر راهدار در طرح زمستانه امسال در جاده های استان وظیفه خدمت رسانی به مردم را برعهده دارند.

وی گفت: پیگیری برای تشکیل کمیته بحران در استان، بازدید از تمامی ساختمان های فنی راه ها، پاکسازی و لایروبی کانال های هدایت سطحی در مجاورت راه ها، هماهنگی با بخش خصوصی برای ارایه خدمات در مواقع بحرانی، تسطیح بستر پل‌ها، نصب علایم هشدار دهنده در محل های مورد نیاز، ریزش‌برداری حاشیه راه‌ها و تجهیز و آماده کردن راهدارخانه ها از جمله استقرار وسایل گرمایشی از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی است.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزادراه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد.
روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله‌نقلیه از مسیرهای جاده‌ای استان مرکزی تردد می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.