به گزارش ایرنا، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوه در آیین آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان دخترانه رسالت ساوه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان اظهار داشت: دانش آموزان در شهرستان ساوه در یک هزار و ۵۱۰ کلاس درس ساماندهی شده اند.

«ابراهیم فراشیانی» افزود: ۳۱۰ باب مدرسه دولتی و غیردولتی در شهر و روستاهای این شهرستان میزبان دانش آموزان در سال تحصیلی پیش رو هستند.
وی گفت:‌ در بدنه آموزش و پرورش این شهرستان، ۲ هزار و ۴۰۰ پرسنل آموزشی، اداری و پشتیبانی فعالیت می کنند.
فراشیانی، رشد شاخص های تحصیلی دانش آموزان ساوجی را مثبت ارزیابی کرد و گفت:‌ در آزمون سراسری امسال، ۸۴ رتبه زیر ۲ هزار توسط دانش آموزان کسب شد در حالی که در سال تحصیلی گذشته ۶۳ رتبه زیر ۲ هزار داشتیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش ساوه اظهار داشت: برای سال تحصیلی جدید سه باب مدرسه توسط خیران ساخته شد و قرار است تا پایان سال هم ۲ باب مدرسه دیگر ساخته شود.
وی گفت: مقابله با آسیب های اجتماعی در مدارس از اولویت های امسال آموزش و پرورش ساوه است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز با تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس،‌ گفت:‌ رژیم بعث از ۲۳ بهمن ۵۷ به مرزهای کشور تجاوزهایی داشت اما به صورت رسمی در ۳۱ شهریور حمله خود را آغاز کرد.
سرهنگ «حجت الله دستجانی» افزود: هدف دشمنان از بین بردن نظام جمهوری اسلامی بود که با قدرت ایمان و اراده ملت و توان رزمندگان ناکام ماند.
وی گفت: دشمن هرگز توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد اما از مسیر دیگری که نابودی اعتقادات و ارزش های جامعه است، تلاش می کند به کشور ضربه بزند.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه، با تاکید بر لزوم حفظ ارزش های اسلامی به خصوص حجاب برای بانوان،‌ گفت:‌ حجاب بانوان از خون شهدا برنده تر است و حفظ حجاب باید در اولویت برنامه های مدارس باشد.

شهرستان ساوه دارای ۲۹۰ هزار نفر جمعیت با چهار شهر و افزون بر ۲۰۰ روستا است.

۶۵۳۹/۳۰۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.