این رمان ۲۱۲ صفحه‌ای با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه توسط نشر افق به چاپ رسیده است.

کتاب کنسرو غول برای چهارمین بار به چاپ رسیده و با قیمت ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار نوجوانان شیفته کتابخوانی قرار گرفته است.

این اثر که برنده نشان نقره‌ای لاکپشت پرنده، برگزیده کتاب های برتر سال ۹۴ و رمان شایسته تقدیر شورای کتاب کودک در سال ۹۴ شده، در فهرست کتاب های خواندنی کتابخانه مونیخ (کلاغ سفید) قرار دارد.

نگارنده این رمان با نثری روان و جذاب روایتی داستان وار را در اختیار مخاطبان قرار داده که در ۴۳ بخش مجزا که با پیوستار قوی نقل شده است.

در بخشی از این اثر آمده است: اولش که همه نمی تونن نترس باشن و برن بانک بزنن. هرکی از یه جایی شروع می کنه. بچه که بودم از هر مغازه ای که می رسیدم چیزی کش می رفتم. یه بار خمیردندون دزدیدم. به دردم که نمی‌خورد مثل مشنگ‌ها همش رو خالی کردم تو دهنم و تفش کردم بیرون. دهنم تا بیست ساعت می سوخت. عمه که باخبر شد همین جوری که سیگار می کشید و لای دود غرق بود کتکم زد. پریدم دستش رو عین تمساح گاز گرفتم و از خونه فرار کردم و عمه داد می زد که دزد کثافت دیگه برنگرد.

قهرمان این رمان توکای ترسو و مردنی است که مطالب بالا را در کتاب خاطرات جنایتکار مشهوری خوانده است و از مدرسه و ریاضی متنفر بوده و تصمیم گرفته شبیه جنایتکارها خشن، نترس و پول‌دار باشد و تمامی محتوای این کتاب روایتی است که می‌کوشد نشان دهد قهرمان داشتان از پس این موضوع می تواند بربیاید.

مهدی رجبی بیش از یک دهه سابقه فیلم نامه نویسی و داستان سرایی دارد.

۶۰۱۳/۳۰۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.