«حسین رجبی  » روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این میزان حمایت مالی در قالب تهیه سبد کالا، ودیعه مسکن و جهیزیه ایتام و فرزندان محسنین بوده است.

وی اظهارداشت : ۹۰۵ حامی ایتام و فرزندان محسنین این نهاد را حمایت می‌کنند و ۶۰ یتیم و ۳۹۰ نفر از فرزندان محسنین در این شهرستان دارای حامی هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) محلات به نحوه مشارکت خیران حقیقی و حقوقی در طرح اکرام ومحسنین اشاره کرد و افزود: متقاضیان این طرح با مراجعه به کمیته امداد محل سکونت یا درگاه الکترونیکی این نهاد با انتخاب و تکمیل برگه‌های مربوطه می‌توانند حمایت از یک یا چند کودک را پذیرش کنند.

رجبی ادامه داد: بسترهای مناسب دسترسی الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم شده و خیران با دریافت شناسه کودک موردحمایت حداقل به مدت یک سال می‌توانند کمک‌های خود را به‌حساب مستقیم فرزند معنوی واریز کنند.

وی گفت: محسنین به آن دسته خانوارهای اطلاق می‌شود که سرپرست آنان به دلایلی از جمله کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی توان اداره زندگی را ندارند و کمک خیران در رفع مشکلات معیشتی، آموزشی، درمانی، اشتغال، مسکن و جهیزیه تأثیر بسزایی دارد.

یک هزار و ۴۱۳ نفر مستمری بگیر در قالب ۹۲۹خانوار زیر پوشش نهاد حمایتی محلات هستند.

/۶۰۱۳/۷۲۷۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.