«محمد اله داد» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: از این طرح های برق رسانی، ۱۸ طرح در شهرستان اراک، پنج طرح در آشتیان، چهار طرح درتفرش،  ۴۱ طرح در خمین، ۱۹ طرح  درخنداب، ۲ طرح در دلیجان، ۹ طرح در ساوه، چهار طرح در شازند، چهار طرح در غرق آباد، ۶ طرح در فراهان، ۹ طرح در کمیجان، سه طرح در محلات و چهار طرح در مناطق مختلف استان به بهره برداری می رسد.

وی هدف از بهره برداری از این طرح ها را افزایش رضایت مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، تأمین برق پایدار و بهره وری اقتصادی عنوان کرد و گفت: طرح های برق رسانی استان مرکزی همزمان با هفته دولت (دوم تا نهم شهریورماه جاری) با حضور مسئولان استانی و کشوری به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: تامین برق متقاضیان، بهینه سازی شبکه، تامین روشنایی معابر، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و راه اندازی فیدر جدید را از دیگر طرح های این نهاد خدماتی در هفته دولت عنوان کرد. 

اله داد اظهار داشت: ساخت ساختمان و تجهیز پست زمینی میدان ارگ اراک، تامین برق ۱۰ هزار متقاضی برق شهری و روستایی، نصب ۱۲ هزار دستگاه کنتور هوشمند برای مشترکان دیماندی، طرح جهادی اصلاح شبکه فشار ضعیف به طول ۲۰۰ کیلومتر، بهسازی و نوسازی شبکه توزیع برق رو گذر خیابان شریعتی و ساخت کانال و خروجی فشار متوسط پست فوق توزیع ۲۰/۶۳ اراک هفت را از جمله طرح قابل بهره برداری در هفته دولت عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، طرح جهادی اصلاح شبکه فشار متوسط به طول ۵۰۰کیلومتر، ساخت و بهینه سازی ۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر در سطح استان و اصلاح و بهینه سازی ۲۲ دستگاه پست زمینی شهرستان های اراک و ساوه را از دیگر طرح های این شرکت در هفته دولت بیان کرد.

حدود ۷۰۰ هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد که برق آنان از ۱۶ هزار دستگاه ترانسفورماتور، ۲۰ هزار کیلومتر شبکه و ۴۵ پست فوق توزیع تامین می شود.

۳۰۱۷/۳۰۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.